Klachtenregeling

Ik vind het belangrijk dat je tevreden bent over de begeleiding die je bij mij ontvangt. Toch kan het voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. Laat dit gerust weten: samen zoeken we naar een oplossing.

  1. Eerst in gesprek

Ben je ontevreden over iets? Dan hoor ik dat graag rechtstreeks van je. Vaak kan een gesprek al veel duidelijk maken en zorgen we samen voor een oplossing.

  1. Formele klacht indienen

Als een gesprek niet voldoende helpt, kun je een klacht formeel indienen. Dat kan per e-mail of per brief:

  • E-mail: info@praktijkegosum.nl
  • Postadres: Azaleastraat 67, 8922 GK Leeuwarden

Na ontvangst van je klacht stuur ik binnen 5 werkdagen een bevestiging. Binnen 4 weken krijg je een inhoudelijke reactie.

  1. Onafhankelijke klachtenfunctionaris

Komen we er samen niet uit? Dan kun je terecht bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze helpt je gratis en onpartijdig verder.

Ik ben aangesloten bij SCAG via NBTP en daarmee automatisch bij SCAG.
De klachtenfunctionaris kun je bereiken via:

  1. Geschillencommissie: Mocht de klacht ook met hulp van de klachtenfunctionaris niet opgelost worden, dan kun je de klacht voorleggen aan de onafhankelijke geschillencommissie (SCAG). Het oordeel hiervan is bindend.